Dacia a vândut peste 600 de mașini prin intermediul platformei sale de e-commerce în luna octombrie. Este cel mai bun rezultat de când platforma a fost lansată.
Dacia a reușit să comercializeze peste 600 de vehicule prin intermediul platformei sale de vânzări online. Rezultatul reprezintă cea mai bună performanță lunară de la crearea platformei, în urmă cu patru ani, conform Forbes.ro.
Platforma oficială de vânzări online a fost înființată în luna august a anului 2018. Clienții își pot configura modelul dorit așa cum doresc. De asemenea, platforma oferă și modele în stoc, la prețuri promoționale. Taxa de rezervare online este de 500 de euro cu TVA inclus. De la începutul anului 2022, numărul clienților care au cumpărat online un vehicul Dacia depășește 4.000. Acest lucru reprezintă un număr aproape dublu față numărul celor care au apelat la această modalitate de achiziție în aceeași perioadă a anului trecut.
În primele zece luni ale acestui an, Dacia a reușit să vândă cu ajutorul platformei sale peste 4000 de autovehicule. Astfel, în perioada ianuarie-octombrie 2022, vânzările au crescut cu 65% față de aceeași perioadă a anului trecut. În 2021, Dacia a vândut cu ajutorul platformei sale de e-commerce doar 2.477 de autovehicule. Județele în care s-au înregistrat cele mai mari vânzări online au fost București, Ilfov, Cluj și Prahova.
Printre vehiculele disponibile pe platformă se numără Dacia Duster sau Sandero Stepway. Astfel, clienții au de ales, cel puțin la momentul redecatării materialului, între două modele. Pentru fiecare dintre ele există o suită de filtre din care puteți alege pentru a găsi configurația pe care o doriți.
Dacia rămâne în preferințele românilor, modelele brandului autohton fiind la mare căutare în piața de mașini noi. De asemenea, Dacia are o cotă bună de piață și în segmentul mașinilor electrice. Modelul electric Spring este foarte popular, mica electrică bucurându-se de o mare popularitate.